2011. december 25., vasárnap

Mexx 86-92-es télikabát - Jelenlegi ára: 3 990 Ft

Eladó Mexx télikabát, beleírt mérete "24 m, 86". Szerintem 86-92-es.
A színe elég borzasztó a képen, igazából nagyon kellemes színe van. Az utolsó képen látszik a színe jobban.
Külső anyaga puha, bársonyos tapintású, nem merev orkános. A belső címkéje szerint (fotóztam) vízálló, hőtartó, szélálló. A külsején lévő feliratok közt az áll, hogy 70 % real down, vagyis toll (fotóztam). A belső anyagösszetétel címkén viszont erre utaló adatot nem találtam, de attól még lehet, hogy tényleg az... Bal ujján márkajelzés.
Az ujján hófogó (kötött passzé), ami belül van. Nyakánál is van kötött rész. Belül a kabát alja két oldalról is összehúzható a benne található gumival. Háta belsejénél a kesztyű madzagját el lehet vezetni az erre kialakított tartóban.
Ujjhosszt nyaktól mértem. A kabát pillekönnyű, csak 400 gramm!
Egyedül a cipzár húzókája hiányzik, ezt könnyen lehet pótolni.


Jelenlegi ára: 3 990 Ft

Az aukció vége: 2012-01-12 07:27
. Mexx 86-92-es télikabát - Jelenlegi ára: 3 990 Ft

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése